Parowóz Serii Ol49 Nr (kolejowy) 29;
fabryczny Nr 2631
Tendra Serii 25D49 Nr (kolejowy) 37; fabryczny Nr 0826
Zbudowany przez Fabrykę Lokomotyw im. Feliksa Dzierżynskiego
w Chrzanowie w roku 1952, mający Nr 2631 fabryczny, kolejowy Nr
29 parowóz serii Ol49 z tendrem Nr fabryczny/kolejowy 0826/37
dla najwiekszej predkości 100 kilometrów na godzine, po
dokonaniu oględzin wszystkich części parowozu i znajdujących
się na nim przyrządów i wypróbowaniu jazdą, jako uznany na
podstawie aktów zaświadczenia odbioru parowozu i tendra u
dostawcy oraz zaświadczenia odbioru technicznego kotła parowego
przez Komisarza odbiorczego MK, za odpowiadający całkowicie
przepisom i warunkom zawartym w umowie zostaje na mocy §§
................. wyżej wymienionych przepisów zakwalifikowany
do służby na kolejach.
Parowóz posiada kocioł, zbudowany w roku 1952 w wytwórni Sosnowieckie Zakłady Budowy Kotłów w Sosnowcu dla nadprężności pary 16 atmosfer, za Nr 13236 fabrycznym, kolejowym Nr 1071.
Łódż 20.10.1952 r.
(Podpis: Naczelnik Służby Mechanicznej inż. T Pacholski)
Uwaga:
Na podstawie decyzji byłej DGKP z dn. 22
II 1950 r. Nr III 2e/50/1/50, kocioł otrzymał nowy numer
inwentarzowy (kolejowy) 1071.
| Powrót do strony Ol49-29 | | Strona kolejowa Michała Kaweckiego | | Strona Starych Juch |