Lokomotywy elektryczne w rysunku Mariusza Plewki

Przemysłowy elektrowóz 2E8        Wrak elektrowozu 2E8-06, na stacji Jęzor Centralny w Sosnowcu
Elektrowóz EL201   - włoski elektrowóz FS626. W Polsce pięć sztuk pracowało krótko podczas okupacji w rejonie Warszawy
- lokomotywa przemysłowa 3E
- E12-26 - lokomotywa przemysłowa pracująca w okolicach Konina
Elektrowóz manewrowy EM10-101   EP01 - przedwojenny elektrowóz angielskiej produkcji znany bardziej jako EL100
EP01-01   EP02-03
EP02-07 - eksponat skansenu w Chabówce   EP03-01 - jedna z ośmiu szwedzkich lokomotyw tej serii
EP03-01   EP05-23
EP05-26 - jedna z lokomotyw tej serii w której gniazda sterowania wielokrotnego umieszczono na pudle   EP08-001 z MD Warszawa Olszynka Grochowska z pociągiem ekspresowym "Skarbek" z Warszawy Wschodniej do Raciborza w 1991 roku.
EP09-001   EP09-001
EP09-005   EP23-001, prototypowa lokomotywa przebudowana później na ET22-121
EP40-41. Na początku lat 90-tych jeden z elektrowozów ET40 przebudowano przystosowując do prowadzenia pociągów ekspresowych. Dziś po ponownej przebudowie pracuje jako ET40-41   ET21-103 z MD Legnica na torach stacji Rybnik Towarowy
ET21-127   ET21-156 z lokomotywowni Rybnik w malowaniu sprzed 1988, czyli z zielonym czołem
ET21-166   ET21-17
ET21-336 z MD Rybnik   ET21-367 służył w Zajączkowie Tczewskim, obecnie eksponat w Kościerzynie. Na rysunku podczas ponbytu w Rybniku.
ET21-47 z MD Rybnik   ET21-548 wjeżdża do Rybnika
ET21-612   ET22-001
ET22-029   ET22-059 z MD Jaworzyna Śląska
ET22-031      
ET22-079 z MD Rybnik   ET22-1004 z Wrocławia Brochowa
ET22-110   ET22-1121
ET22-164   ET22-263 z Rybnika w charakterystycznym malowaniu
ET22-271 stacjonujaca niegdyś w Tomaszowie Mazowieckim   - ET22-410
- ET22-371
ET22-717 z pociągiem pospiesznym "Pogoria"   ET40-06
ET40-06 w starym malowaniu   ET40-08
ET40-08   ET40-09
ET40-59 w Pawłowicach Śląskich   ET41-006 z Łaz
ET41-094   ET41-100 w nietypowym dla tej serii malowaniu, oddelegowana niegdyś do prowadzenia pociągów specjalnego (politcznego) znaczenia
ET41-151 na szlaku   ET41-161
ET41-181   ET42-015
ET42-018   ET42-019
ET41-182   EU04-04 po skreśleniu z inwentarza MD Czechowice Dziedzice służyła jako grzałka hali MD Rybnik. Na rysunku na stacji w Opolu.
EU05-23   EU05-29
EU06-12   EU06-18
EU07-071   EU07-312
EU07-323   EU07-440
EU07-545 zbudowana z członu ET41-116B na dworcu w Rybniku   EU07-533
EU20-10      

| Powrót |